eBay
  • eBay Deals
  • Shop the season's must-have costumes

This listing has ended.

Picture Information

Image is loading
Image not available
Have one to sell? Sell it yourself

Details about  ONTOUR Bonnet Noir pr Moto TAille unique Neuf

ONTOUR Bonnet Noir pr Moto TAille unique Neuf

Seller information

99.7% Positive feedback
Visit store:
MSG Bike Gear

Item Information

Item condition:
New
Ended:
Aug 19, 2014
Price:
C $5.48
 
 
Shipping:
Will ship to Canada. Read item description or contact seller for shipping options. | See details
 
Item location:
GB, United Kingdom
 
Ships to:
Worldwide See exclusions
Delivery:
Payments:
International shipping and import charges paid to Pitney Bowes Inc. Learn More- opens in a new window or tab
Returns:
No Returns Accepted
Coverage:
Not available
eBay item number:
191280349641
Seller assumes all responsibility for this listing.
Last updated on  Aug 17, 2014 07:04:09 EDT  View all revisions

Item specifics

Condition:
New: A vehicle is considered new if it is purchased directly from a new car franchise dealer and has not ... Read moreabout the condition
Couleur Principale:

Noir

Type:

Balaclava

Taille:

Tous

Constructeur:

OnTour

ONTOUR Bonnet Noir pr Moto TAille unique Neuf

Cette fiche produit est originalement écrite en anglais. Veuillez trouver ci dessous une traduction automatique en français. Si vous avez des questions veuillez nous contacter.


 
ONTOUR NOIR MINCE VÉLO D'ÉTÉ MOTO MOTO CAGOULE TAILLE - NOUVEAU

Photobucket

OnTour mince été Balaclava


One size fits all

 

NOTE: Certains clients avec des têtes XXL peut trouver ces trop petit

 

 

Balaclava essentiel pour motocyclistes

 

 Traits

 

One Size Fits All - Taille universelle

 

Fabriqué à partir des matériaux de haute qualité

 

Gardez ces insectes à l'extérieur aussi!

 

Aussi idéal pour en marchant, escalade, moto, pêche, tir, équitation, Pargliding, deltaplane, ski et vélo etc etc

Fait de 65% polyester et 35% viscose

 






Comment est mon élément envoyé?

Toute petite, articles à faible coût et   un poids inférieur à 1000 g   sera envoyé par courrier 3 jours, à moins d'un service plus rapide est moins cher à utiliser. Articles volumineux / lourds et les plus précieuses seront livrés par notre courrier.   Livraison des articles exige normalement une signature. Certains articles sont offerts avec la franchise de port et le service utilisé est indiqué sur la fiche. S'il vous plaît également être conscients que même la livraison standard peut encore être suivi et dans la plupart des cas, il faudra donc une signature à la livraison. La plupart des pays internationaux n'utilisent numéros de suivi qui sont envoyés à partir du Royaume-Uni, même lorsqu'ils sont envoyés par Royal Mail ou DHL Global Mail

N'oubliez pas quand vous acceptez une livraison, vous signez pour dire que vous avez reçu les marchandises dans un parfait état. Si vous constatez des dommages sur l'emballage ou si vous pensez qu'il a été maltraité toujours signer en tant que "endommagé".

Combien de temps faut-il pour recevoir ma commande?

Sauf indication contraire sur la description de l'article, nous nous efforçons toujours à être envoyé au Royaume-Uni ordres le même jour ouvrable si commandées avant 15 heures du lundi au vendredi. délais d'expédition sont indiqués dans la liste. Cependant toutes les marchandises commandées après 15 heures le vendredi ou le week-end ne seront pas expédiés avant lundi.   Lors de l'achat de votre article vous sera présenté avec différentes options de livraison qui vous informera des délais de livraison disponibles.

Courrier international délais de environ:
2-4 Jours                                    3-5 JOURS
Autriche                                        République tchèque
Belgique                                      Estonie
Danemark                                     Finlande
Allemagne                                    Hongrie
France                                        Italie
Luxembourg                               Pologne  
Pays-Bas                                Portugal
Irlande du Nord                        Slovaquie
Eire                                           Slovénie
                                                   Espagne
                                                   Suède

----
VEUILLEZ NOTER QUE LE SERVICE DE COURRIER LE LENDEMAIN est uniquement disponible pour CONTINENT Royaume-Uni (à l'exception Highlands écossais / N Ireland)

A noter également que deliverys INTERNATIONALES SONT UNIQUEMENT DISPONIBLE POUR DESTINATIONS COTIERS

Quels jours sont considérés comme des jours de travail?

Les jours ouvrables sont classés comme du lundi au vendredi et le week-end exclure et tous les jours fériés

Puis-je choisir la date de livraison?

Si pour une raison quelconque vous souhaitez que vos articles à livrer tard dans les délais annoncés, nous ferons tous les efforts pour aider. Si vous avez besoin de ce service s'il vous plaît indiquer votre date de livraison requise dans la section des notes supplémentaires en effectuant le paiement ou bien vous pouvez contacter notre équipe de service à la clientèle sur   01325 332900   qui se fera un plaisir d'organiser pour vous. Temporisés ou les livraisons le samedi sont également disponibles moyennant des frais supplémentaires, s'il vous plaît appelez-nous pour plus de détails.

Comment puis-je suivre ma commande?

Une fois votre article est expédié, vous recevrez un e-mail en vous donnant un lien vers le site de notre courrier avec un numéro de lot qui vous permettra de suivre l'état de votre livraison. Si vous nous avez fourni un numéro de téléphone mobile, vous recevrez également un SMS vous informant lorsque vos articles sont susceptibles d'être livrés. À l'heure actuelle le suivi de commande est disponible uniquement pour les articles qui ont été envoyés par l'intermédiaire de notre service de messagerie. Si vous souhaitez obtenir des informations sur les éléments envoyés par Royal Mail s'il vous plaît appelez notre équipe de service à la clientèle sur   01325 332900   . 

Qu'advient-il si je n'ai plus lorsque vous livrez?

Si vous êtes incapable d'être à la maison lorsque nous livrons le courrier laissera une carte indiquant qu'ils ont tenté de livrer votre voiture pendant que vous étiez. Vous pouvez alors soit retirer vos articles dans votre dépôt local, dont l'adresse sera sur la carte, ou bien vous pouvez contacter le service de messagerie pour organiser la re-livraison. Si vous le souhaitez, vous pouvez laisser des instructions pour le chauffeur-livreur comme de congé voisin par exemple, dans ce cas, il est à la discrétion du conducteur s'il quitte l'article et vous assumera l'entière responsabilité de l'emballage.

Allez-vous livrer à une autre adresse de livraison?

Par mesure de sécurité pour protéger nos clients et nous-mêmes contre la fraude, nous ne expédier les articles à l'adresse où votre carte de crédit / débit est enregistré ou si le paiement via PayPal à votre adresse enregistrée par PayPal. La seule façon dont nous pouvons livrer à une adresse différente, c'est que si le paiement est reçu par virement bancaire ou.

Livrez-vous à l'étranger?

S'il vous plaît voir l'affranchissement et l'onglet Paiements sur la liste annoncé pour une liste complète des pays dans lesquels nous livrons actuellement à.

Nous livrons à BFPO (British Forces Post Office) adresses au Royaume-Uni, mais s'il vous plaît permettre un délai de livraison supplémentaire pour ces commandes.

Puis-je combiner plusieurs commandes en une seule livraison?

Si vous souhaitez acheter plusieurs articles s'il vous plaît sélectionner tous les éléments avant de tenter d'effectuer le paiement, eBay devrait ensuite combiner automatiquement les frais d'affranchissement.
Si vous avez fait plusieurs achats séparément et que vous souhaitez essayer de combiner l'affranchissement s'il vous plaît envoyez-nous un e-mail ou appelez-nous au 01325 333346 et nous ferons de notre mieux pour arranger cela, mais nous ne pouvons pas garantir que l'affranchissement peut être combiné après le paiement a été traitée.

Que faire s'il ya un problème avec mon produit?

Si vous êtes en aucune façon insatisfait du produit que vous avez reçu, vous pouvez nous le retourner pour un remboursement complet en tout temps jusqu'à 30 jours après avoir reçu les marchandises fournissent les marchandises sont inutilisés et ont encore leur emballage d'origine.   Pour plus d'informations sur les retours s'il vous plaît voir l'onglet des retours.
Nous ne vous conseillons de vérifier soigneusement vos marchandises à la réception que vous signez-à-dire que vous les avez reçus en bon état.

Qu'advient-il si je ne reçois pas mes biens?

Si vos articles sont envoyés par courrier que vous avez reçu vos marchandises dans les 2-3 jours ouvrables. Si les marchandises sont envoyées par Royal Mail, ils devraient arriver entre 2-14 jours. Si après ces temps vos marchandises ne sont pas arrivés s'il vous plaît contactez-nous au 01325 332900 .

Propulsé par:  www.justtemplateit.co.uk
Constructeur OnTour
Couleur Principale Noir
Type Balaclava
Taille Tous


Description originale:


 
ONTOUR BLACK THIN SUMMER BIKE MOTORCYCLE MOTORBIKE BALACLAVA ONE SIZE - NEW

Photobucket

OnTour SUMMER THIN Balaclava


ONE SIZE FITS ALL

 

NOTE: Some customers with XXL heads may find these too small

 

 

Essential Balaclava for Motorcyclists

 

 FEATURES

 

One Size Fits All - Universal Size

 

Made from the Highest Quality Materials

 

Keep those insects out too!!

 

Also Ideal For Use While Walking, Climbing, Motorcycling, Fishing, Shooting, Horse Riding, Pargliding, Hangliding, Skiing and Cycling etc etc

Made From 65% Polyester & 35% Viscose

 






How is my item sent?

Any small, low cost items and weighing less than 1000g will be sent to you via 3 day courier unless a quicker service is cheaper to use. Larger/heavier and more valuable items will be delivered by our courier.  Delivery of items will normally require a signature. Some items are offered with free postage and the service used is shown on the listing. Please also be aware that even standard delivery may still be tracked and in most cases therefore will require a signature on delivery. Most international countries do use tracking numbers that are sent from the UK even when sent via Royal Mail or DHL Global Mail

Please remember when you accept a delivery, you are signing to say that you have received the goods in a perfect conditions. If you notice any damage on the package or if you think it has been mishandled always sign as “damaged”.

How long will it take to receive my order?

Unless otherwise stated on the item description, we always endeavor to dispatch UK orders the same working day if ordered before 3pm Monday to Friday. Dispatch times are shown in the listing. However any goods ordered after 3pm on Fridays or over the weekend will not be dispatched until Monday.  Upon purchase of your item you will be presented with various delivery options which will inform you of the delivery timescales available.

Courier international approx timescales:
2-4 Days                                    3-5 Days
Austria                                      Czech Republic
Belgium                                     Estonia
Denmark                                   Finland
Germany                                   Hungary
France                                       Italy
Luxembourg                             Poland  
Netherlands                              Portugal
Northern Ireland                      Slovakia
Eire                                            Slovenia
                                                   Spain
                                                   Sweden

----
PLEASE NOTE THAT THE NEXT DAY COURIER SERVICE IS ONLY AVAILABLE FOR UK MAINLAND (excludes Scottish highlands / N Ireland)

ALSO NOTE THAT INTERNATIONAL DELIVERYS ARE ONLY AVAILABLE TO MAINLAND DESTINATIONS

What days are regarded as working days?

Working days are classed as Monday to Friday and exclude weekends and all public holidays

Can I select the delivery date?

If for any reason you would like your items to be delivered later than the advertised timescales we will make every effort to help. If you require this service please state your required delivery date in the additional notes section when making payment or alternatively you can call our dedicated customer service team on 01325 332900 who will be happy to arrange this for you. Timed or Saturday deliveries are also available at an extra charge, please call us for details.

How can I track my order?

Once your item is dispatched you will receive an e-mail giving you a link to our courier’s website along with a consignment number that will allow you to track the status of your delivery. If you have provided us with a mobile telephone number you will also receive an SMS text informing you on when your items are likely to be delivered. At present order tracking is only available for items that have been sent to you via our courier service. If you would like information about items sent via Royal Mail please call our customer service team on 01325 332900   . 

What happens if I’m out when you deliver?

If you are unable to be home when we deliver the courier will leave a card stating that they have attempted to deliver your consignment while you were out. You can then either collect your items from your local depot, whose address will be on the card, or alternatively you can contact the courier to arrange re-delivery. If you wish you may leave instructions for the delivery driver such as ‘leave with neighbour’ for example, in this case it is at the driver’s discretion whether he leaves the item and you will assume full responsibility for the package.

Will you deliver to an alternative delivery address?

As a security measure to protect our customers and ourselves from fraud we will only dispatch items to the address where your credit/debit card is registered or if paying via PayPal to your PayPal registered address. The only way in which we can deliver to a different address is if payment is received by direct bank transfer or .

Do you deliver overseas?

Please see the Postage and Payments tab on the advertised listing for a full list of countries we currently ship to.

We deliver to BFPO (British Forces Post Office) addresses in the UK; however please allow an extended delivery time for these orders.

Can I combine multiple orders into one delivery?

If you wish to buy multiple items please select all items before attempting to make payment, eBay should then automatically combine the postage charges.
If you have made multiple purchases separately and would like to try and combine postage please e-mail us or call us on 01325 333346 and we will try our best to arrange this, however we cannot guarantee that postage can be combined after the payment has been processed.

What if there is a problem with my product?

If you are in any way unsatisfied with the product you have received you may return it to us for a full refund any time up to 30 days after you have received the goods providing the goods are unused and still have their original packaging.  For more information about returns please see the returns tab.
We do advise that you check your goods thoroughly on receipt as you are signing to say that you received them in good condition.

What happens if I do not receive my goods?

If your items are sent by courier you should have received your goods within 2-3 working days. If goods are sent via Royal Mail they should arrive in between 2-14 days. If after these times your goods have not arrived please contact us on 01325 332900.

Powered by :  www.justtemplateit.co.uk

Questions and answers about this item

No questions or answers have been posted about this item.




Seller assumes all responsibility for this listing.

Shipping and handling

Item location: GB, United Kingdom
Shipping to: Worldwide
Excludes: Africa, Germany, Austria, Belgium, Bulgaria, Cyprus, Croatia, Republic of, Denmark, Spain, Estonia, Finland, France, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Poland, Portugal, Romania, United Kingdom, Czech Republic, Slovakia, Slovenia, Sweden, Australia, United States

Return policy

Return policy details
The seller will not accept returns for this item.

Payment details

Payment method Preferred/Accepted Buyer protection on eBay
Credit card or Pre-authorized Debit through PayPal
PayPal Preferred
Not available
time left
Current bid amount
+
Shipping amount
Bid Count
time left
current bid
+
shipping
bids
Approximately:
Current bid amount Approximately:
+
Shipping amount Approximately:
Import charges:
Import charges:
(estimated and based on max bid)
Your bid amount
Approximately:
Approximately:

OR

Your current max bid:
(Approximately:)
Increase your chances of winning by setting a higher bid now.
Let eBay place automatic bids for you  This opens a help overlay dialogue about automatic bidding.
How does automatic bidding work?
As other bids come in, eBay will automatically raise your bid in small amounts, up to your limit. Learn More. - opens in a new window or tab
Close button. This closes the help overlay dialogue.
, up to
By submitting your bid, you'll be committing to buy this item from the seller if you are the winning bidder.
By submitting your bid, you are committing to buy this item from the seller if you are the winning bidder. You have read and agree to the Global Shipping Program terms and conditions - opens in a new window or tab. Import charges previously quoted are subject to change if you increase you maximum bid amount.
By clicking Confirm, you commit to buy this item from the seller if you are the winning bidder.
By clicking Confirm, you are committing to buy this item from the seller if you are the winning bidder and have read and agree to the Global Shipping Program terms and conditions - opens in a new window or tab. Import charges previously quoted are subject to change if you increase your maximum bid amount.
Tell us what you think 
We've made a few changes to bidding.
Were these helpful?
Loading...
Bid layer is updating the contents.
Resume bidding, if the page does not update immediately.
d
h
m
s
day
hour
hours
FREE shipping
See item description
+ See item description for shipping
Approximately:
(Enter ##1## or more)
(Enter more than ##1##)
Your max bid:
You've been outbid. Don't let it get away - place another bid.
You've been outbid by an automatic bid placed earlier by another bidder.
You're the highest bidder on this item!
You're the first bidder on this item!
You're the highest bidder on this item, but you're close to being outbid.
This auction is almost over and you're currently the high bidder.
You're the high bidder on this item, but the reserve price hasn't been met yet.
You've been outbid by someone else.
You can still win! Try bidding again.
You've been outbid by someone else's max bid.
You can still win! Try bidding again.
Your bid wasn't accepted because it's the same as someone else's bid.
Try raising your max bid.
You're the highest bidder!
To increase your chances of winning, try raising your bid.
You're the first bidder. Good Luck!
You're still the highest bidder!
You increased your max bid to
Please enter your bid again.
Enter a valid amount for your bid.
Enter a bid that is the minimum bid amount or higher.
You have to bid at least
Sorry, you can't lower your maximum bid once it's placed.
This seller requires the buyer to have a PayPal account to purchase this item. Get a PayPal account here .
Your bid is the same as or more than the Buy It Now price. You can save time and money by buying it now.
Place bid
Review and confirm your bid
Bid confirmation
Increase max bid
Enter a custom max bid more than ##2##
Enter a custom max bid of ##2## or more
+ ##2## approximate import charges
##2## (approximately)
Please enter a higher amount than the current bid.
+ ##2## for shipping
+ FREE SHIPPING
Bid ##3## now
Bid ##3##
Time left:
Current bid:
(approximately ##1##)
Your maximum bid:
(approximately ##1##)
Increase your maximum bid:
By clicking 1 Click Bid, you commit to buy this item from the seller if you're the winning bidder. Learn moreabout 1-click bid - opens in a new window or tab
day
hour
min
sec
days
hours
mins
secs
(approximately ##1##)
Winning bid:
Starting bid:
Close
Congrats! The auction has ended and you're the winner.
The auction has ended, but the reserve price was not met.
Sorry, the auction has ended and you were outbid.
Good news, you're the high bidder.
Sorry, you've been outbid.
You're the high bidder, but the reserve price is not met.
Please enter a higher amount than the current bid.
Maximum bids cannot be lowered once submitted.
Please enter a valid number.