This listing was ended by the seller because the item is no longer available.

Picture Information

Visiere-Fume-Opaque-Casque-Moto-SHOEI-CX1-V-Pour-RAID-2-XR1000
Image not available
Have one to sell? Sell it yourself

Details about  Visiere Fume Opaque Casque Moto SHOEI CX1-V Pour RAID 2 XR1000

Visiere Fume Opaque Casque Moto SHOEI CX1-V Pour RAID 2 XR1000

Seller information

99.7% Positive feedback
Visit store:
MSG Bike Gear

Item Information

Item condition:
Neuf
Error icon
3 available
Please enter a quantity of $qty_dummy$ or less Please enter a quantity of 1 Purchases are limited to $qty_dummy$ per buyer Please enter quantity of 1 or more Please enter a lower number Choose quantity that is less than $qty_dummy1$ or equal to $qty_dummy$ You can only choose quantity that is equal to $qty_dummy$
Price:
C $83.80
 
 
Shipping:
C $14.90 Standard Shipping from outside Canada | See details
International items may be subject to customs processing and additional charges.  help icon for Shipping - opens a layer
 
Item location:
GB, United Kingdom
 
Ships to:
Worldwide See exclusions
Delivery:
Please allow additional time if international delivery is subject to customs processing.
Payments:
International shipping and import charges paid to Pitney Bowes Inc. Learn More
Coverage:
Returns:
14 day money back,  See details
eBay item number:
330755966764
Seller assumes all responsibility for this listing.
Last updated on  Feb 26, 2014 04:56:33 EST  View all revisions

Item specifics

Condition:
Neuf: Un objet entièrement neuf, inutilisé, non ouvert, non endommagé, dans son emballage d'origine (s'il ... Read moreabout the condition
Type:

Lunettes/Visiere

Couleur principale:

Fume Opaque

Numéro de pièce du fabricant:

Shoei

Lunettes/Visiere Inclues:

Masque

Visiere Fume Opaque Casque Moto SHOEI CX1-V Pour RAID 2 XR1000

Cette fiche produit est originalement écrite en anglais. Veuillez trouver ci dessous une traduction automatique en français. Si vous avez des questions veuillez nous contacter.


Recherche de magasin:
 

Visiere Fume Opaque Casque Moto SHOEI CX1-V Pour RAID 2 XR1000

"Logo

CASQUES SHOEI

Fits the XR1000 & RAID 2

Visière noir


"Logo


"Logo

Il s'agit d'une véritable Shoei visière Pinlock Prêt fumée foncé

Insérer Pinlcock pas inclus mais disponible Voir "Ma

 Non juridique pour l'utilisation des routes

QUESTIONS / PAIEMENT PAR CARTE DE LIGNE: 01325 333346


Tous les casques sont neufs, emballés et Livré avec un sac de casque

Produit de haute qualité

Postage Info: DELIVERY/COURIER

"Des

Check out  "MA BOUTIQUE"" pour Offres spéciales et destinations du monde entier!

Also Check out our  Remise frais de port des articles supplémentaires

Inscrivez-vous à mes bulletins d'email en ajoutant ma Boutique eBay à vos favoris

Soyez sûr de m'ajouter à votre la liste des favoris!




Comment est mon élément envoyé?

Any small, low cost items and weighing less than 1000g will be sent to you via 3 day courier unless a quicker service is cheaper to use. Larger/heavier and more valuable items will be delivered by our courier.  Delivery of items will normally require a signature. Some items are offered with free postage and the service used is shown on the listing. Please also be aware that even standard delivery may still be tracked and in most cases therepoure will require a signature on delivery. Most international countries do use tracking numbers that are sent from the UK even when sent via Royal Mail or DHL Global Mail

N'oubliez pas quand vous acceptez une livraison, vous signez pour dire que vous avez reçu les marchandises dans un parfait état. Si vous constatez des dommages sur l'emballage ou si vous pensez qu'il a été maltraité toujours signer en tant que "endommagé".

Combien de temps faut-il pour recevoir ma commande?

Unless otherwise stated on the item description, we always endeavor to dispatch UK orders the same working day if ordered bepoure 3pm Monday to Friday. Dispatch times are shown in the listing. However any goods ordered after 3pm on Fridays or over the weekend will not be dispatched until Monday.  Upon purchase of your item you will be presented with various delivery options which will inpourm you of the delivery timescales available.

Courrier international délais de environ:
2-4 Jours                                    3-5 jours
Austria                                      Czech Republic
Belgium                                     Estonia
Denmark                                   Finland
Germany                                   Hungary
France                                       Italy
Luxembourg                             Poland  
Netherlands                              Portugal
Northern Ireland                      Slovakia
Eire                                            Slovenia
                                                   Espagne
                                                   Suède

----
VEUILLEZ NOTER QUE LE SERVICE DE COURRIER LE LENDEMAIN est uniquement disponible pour CONTINENT Royaume-Uni (à l'exception Highlands écossais / N Ireland)

A noter également que deliverys INTERNATIONALES SONT UNIQUEMENT DISPONIBLE POUR DESTINATIONS COTIERS

Quels jours sont considérés comme des jours de travail?

Les jours ouvrables sont classés comme du lundi au vendredi et le week-end exclure et tous les jours fériés

Puis-je choisir la date de livraison?

If pour any reason you would like your items to be delivered later than the advertised timescales we will make every efpourt to help. If you require this service please state your required delivery date in the additional notes section when making payment or alternatively you can call our dedicated customer service team on 01325 332900 who will be happy to arrange this pour you. Timed or Saturday deliveries are also available at an extra charge, please call us pour details.

Comment puis-je suivre ma commande?

Once your item is dispatched you will receive an e-mail giving you a link to our courier’s website along with a consignment number that will allow you to track the status of your delivery. If you have provided us with a mobile telephone number you will also receive an SMS text inpourming you on when your items are likely to be delivered. At present order tracking is only available pour items that have been sent to you via our courier service. If you would like inpourmation about items sent via Royal Mail please call our customer service team on 01325 332900   . 

Qu'advient-il si je n'ai plus lorsque vous livrez?

Si vous êtes incapable d'être à la maison lorsque nous livrons le courrier laissera une carte indiquant qu'ils ont tenté de livrer votre voiture pendant que vous étiez. Vous pouvez alors soit retirer vos articles dans votre dépôt local, dont l'adresse sera sur la carte, ou bien vous pouvez contacter le service de messagerie pour organiser la re-livraison. Si vous le souhaitez, vous pouvez laisser des instructions pour le chauffeur-livreur comme de congé voisin par exemple, dans ce cas, il est à la discrétion du conducteur s'il quitte l'article et vous assumera l'entière responsabilité de l'emballage.

Allez-vous livrer à une autre adresse de livraison?

Par mesure de sécurité pour protéger nos clients et nous-mêmes contre la fraude, nous ne expédier les articles à l'adresse où votre carte de crédit / débit est enregistré ou si le paiement via PayPal à votre adresse enregistrée par PayPal. La seule façon dont nous pouvons livrer à une adresse différente, c'est que si le paiement est reçu par virement bancaire ou.

Livrez-vous à l'étranger?

S'il vous plaît voir l'affranchissement et l'onglet Paiements sur la liste annoncé pour une liste complète des pays dans lesquels nous livrons actuellement à.

Nous livrons à BFPO (British Forces Post Office) adresses au Royaume-Uni, mais s'il vous plaît permettre un délai de livraison supplémentaire pour ces commandes.

Puis-je combiner plusieurs commandes en une seule livraison?

Si vous souhaitez acheter plusieurs articles s'il vous plaît sélectionner tous les éléments avant de tenter d'effectuer le paiement, eBay devrait ensuite combiner automatiquement les frais d'affranchissement.
Si vous avez effectué plusieurs achats séparément et que vous souhaitez essayer de combiner l'affranchissement s'il vous plaît envoyez-nous un mail ou appelez-nous sur 01325 333346 et nous ferons de notre mieux pour arranger ça, mais nous ne pouvons pas garantir que l'affranchissement peut être combiné après le paiement a été traiter.

Que faire s'il ya un problème avec mon produit?

If you are in any way unsatisfied with the product you have received you may return it to us pour a full refund any time up to 30 days after you have received the goods providing the goods are unused and still have their original packaging.  For more inpourmation about returns please see the returns tab.
Nous ne vous conseillons de vérifier soigneusement vos marchandises à la réception que vous signez-à-dire que vous les avez reçus en bon état.

Qu'advient-il si je ne reçois pas mes biens?

Si vos articles sont envoyés par courrier, vous devriez avoir reçu vos marchandises dans les 2-3 jours ouvrables. Si les marchandises sont envoyées par Royal Mail, ils devraient arriver entre 2-14 jours. Si, après ces temps vos marchandises ne sont pas arrivés s'il vous plaît contactez-nous au 01325 332900.
Dans le cas peu probable où les marchandises sont perdues en transit, ils ne peuvent pas être classés comme manquant jusqu'à après 7 jours (14 jours pour l'international). Cependant responsabilité pour les marchandises perdues en transit est pris en charge par nous-mêmes et dans ce cas soit nous expédierons des articles de remplacement à vous dès que les articles originaux sont confirmés comme manquant ou nous vous offrons un remboursement complet.

Politique de retour

Les marchandises qui sont soit inadaptés ou ont été achetés par erreur peuvent être renvoyés à nous-mêmes pour le crédit / remboursement ou échange dans les 14 jours suivant la réception (28 à l'extérieur du Royaume-Uni) de l'achat. Les marchandises doivent être utilisés dans l'emballage original là et avec toutes les balises / étiquettes toujours correctement attachés S'il vous plaît noter que nous réservons le droit de facturer des frais pour remplacer l'emballage du produit qui est abîmé, endommagé ou manquant. Les marchandises doivent être dans un état re-vendable quand retourné (moins prouvé défectueux).

Tous les casques doivent avoir tous les autocollants / instructions jointes au casque et là boîte d'origine, car ils ne seront pas acceptées comme neuf, donc ne peuvent être retournés. Casques. S'il vous plaît ne pas placer le ruban directement sur la boîte de cette façon, la boîte ne peut pas être utilisé et nous nous réservons le droit de facturer pour le remplacer.

Aucun remboursement des frais de transport sera accordée que si c'est notre erreur. Cela comprend l'envoi / retour

S'il vous plaît nous contacter avant de renvoyer n'importe quel article

S'il vous plaît répondre revient à:

Bike Gear MSG, Retours Dept, Newsham Salle, Aislaby, Eaglescliffe, Stockton-on-Tees, TS16 0QS Royaume-Uni

Paypal:
Cartes de crédit, etc: Appel 01325 332900
Adresse:
Bike Gear MSG
Newsham Hôtel
Aislaby
Eaglescliffe
Stockton-on-Tees
TS16 0QS

Téléphone:
01325 332900
01325 333346

Email:

Bike Gear MSG a été créé en 2003. Elle a d'abord vu le jour par un intérêt actif pour les motos et les courses de son propriétaire et créateur, Mick Dawson. Mick est un coureur cycliste professionnel ACU à la fois sur et hors route.

Mick a démarré en vendant des objets de petites motos sur Internet et sur les prochaines années, il est devenu l'un des la plupart des entreprises Internet bien connus et accessoires moto réussie dans le Nord-Est de l'Angleterre. Bike Gear MSG est une entreprise familiale et basé sur une unité de campagne dans le petit collines de Cleveland donnant Yorkshire du Nord et de la rivière Tees.

Comme elle est basée dans un tel cadre idéal à la campagne, nous proposons des événements journées portes ouvertes pour les clubs de vélo et ils peuvent venir et de regarder autour à leur guise et profiter de l'hospitalité amicale avec du café et des biscuits faits maison! Sur ces événements MSG s'arrange pour faire don d'un pourcentage des fonds recueillis à des organismes locaux tels que Grand Nord Ambulance aérienne.

Bike Gear MSG vend tous les produits de concessionnaires britanniques base tels que Feridax, Oxpourd, Motrax, Bike It, Nevis, Givi. Etc

Les produits incluent:
Shoei, Spada, Richa, Xena, Shark, Nitro, TCX, G-Mac, Caberg, Sidi, HJC, Airoh, Oxpourd, Motrax et beaucoup plus.


Bike Gear MSG vend tout ce dont vous avez besoin pour votre moto et la garder en sécurité. Nous vendons des serrures, chaînes, tirants d'ancrage et autres accessoires de sécurité. Nous vendons également des bottes, des gants, des vêtements, des casques, des poignées chauffantes et bien plus encore. Tous les casques sont des normes de sécurité de la CEE 22.01 et la plupart sont ACU or

S'il ya quelque chose que vous avez besoin que nous n'avons pas répertoriés sur le site, vous n'avez qu'à demander et nous ferons de notre mieux pour le faire pour vous à des prix très compétitifs

Bike Gear MSG
Newsham Hôtel
Aislaby, Eaglescliffe
Stockton-on-Tees
TS16 0QS
Propulsé par:  www.justtemplateit.co.uk
Couleur principale Fume Opaque
Numéro de pièce du fabricant Shoei
Type Lunettes/Visiere
Lunettes/Visiere Inclues Masque


Description originale:


 
SHOEI CX1-V DARK SMOKE PINLOCK VISOR for RAID 2 XR1000

Shoei Logo

SHOEI HELMETS

Fits the XR1000 & RAID 2

Dark Visor


Shoei Logo 2


Shoei Logo 3

This is a Genuine Shoei Pinlock Ready Dark Smoke Visor

Pinlcock Insert not included but available See My Shop's logo

 Not Legal for road use

QUESTIONS/CARD PAYMENT LINE: 01325 333346


All Helmets are Brand New and Boxed and Supplied with a Helmet Bag

High Quality Product

Postage Info: DELIVERY/COURIER

From collectables to electronics, buy and sell all kinds of items on eBay Shops

Check out  "MY SHOP for Special Offers and lots more !!

Also Check out our  POSTAGE DISCOUNT on extra items

Sign up for my email newsletters by adding my eBay Shop to your Favourites

Be sure to add me to your favourites list!




How is my item sent?

Any small, low cost items and weighing less than 1000g will be sent to you via 3 day courier unless a quicker service is cheaper to use. Larger/heavier and more valuable items will be delivered by our courier.  Delivery of items will normally require a signature. Some items are offered with free postage and the service used is shown on the listing. Please also be aware that even standard delivery may still be tracked and in most cases therefore will require a signature on delivery. Most international countries do use tracking numbers that are sent from the UK even when sent via Royal Mail or DHL Global Mail

Please remember when you accept a delivery, you are signing to say that you have received the goods in a perfect conditions. If you notice any damage on the package or if you think it has been mishandled always sign as “damaged”.

How long will it take to receive my order?

Unless otherwise stated on the item description, we always endeavor to dispatch UK orders the same working day if ordered before 3pm Monday to Friday. Dispatch times are shown in the listing. However any goods ordered after 3pm on Fridays or over the weekend will not be dispatched until Monday.  Upon purchase of your item you will be presented with various delivery options which will inform you of the delivery timescales available.

Courier international approx timescales:
2-4 Days                                    3-5 Days
Austria                                      Czech Republic
Belgium                                     Estonia
Denmark                                   Finland
Germany                                   Hungary
France                                       Italy
Luxembourg                             Poland  
Netherlands                              Portugal
Northern Ireland                      Slovakia
Eire                                            Slovenia
                                                   Spain
                                                   Sweden

----
PLEASE NOTE THAT THE NEXT DAY COURIER SERVICE IS ONLY AVAILABLE FOR UK MAINLAND (excludes Scottish highlands / N Ireland)

ALSO NOTE THAT INTERNATIONAL DELIVERYS ARE ONLY AVAILABLE TO MAINLAND DESTINATIONS

What days are regarded as working days?

Working days are classed as Monday to Friday and exclude weekends and all public holidays

Can I select the delivery date?

If for any reason you would like your items to be delivered later than the advertised timescales we will make every effort to help. If you require this service please state your required delivery date in the additional notes section when making payment or alternatively you can call our dedicated customer service team on 01325 332900 who will be happy to arrange this for you. Timed or Saturday deliveries are also available at an extra charge, please call us for details.

How can I track my order?

Once your item is dispatched you will receive an e-mail giving you a link to our courier’s website along with a consignment number that will allow you to track the status of your delivery. If you have provided us with a mobile telephone number you will also receive an SMS text informing you on when your items are likely to be delivered. At present order tracking is only available for items that have been sent to you via our courier service. If you would like information about items sent via Royal Mail please call our customer service team on 01325 332900   . 

What happens if I’m out when you deliver?

If you are unable to be home when we deliver the courier will leave a card stating that they have attempted to deliver your consignment while you were out. You can then either collect your items from your local depot, whose address will be on the card, or alternatively you can contact the courier to arrange re-delivery. If you wish you may leave instructions for the delivery driver such as ‘leave with neighbour’ for example, in this case it is at the driver’s discretion whether he leaves the item and you will assume full responsibility for the package.

Will you deliver to an alternative delivery address?

As a security measure to protect our customers and ourselves from fraud we will only dispatch items to the address where your credit/debit card is registered or if paying via PayPal to your PayPal registered address. The only way in which we can deliver to a different address is if payment is received by direct bank transfer or .

Do you deliver overseas?

Please see the Postage and Payments tab on the advertised listing for a full list of countries we currently ship to.

We deliver to BFPO (British Forces Post Office) addresses in the UK; however please allow an extended delivery time for these orders.

Can I combine multiple orders into one delivery?

If you wish to buy multiple items please select all items before attempting to make payment, eBay should then automatically combine the postage charges.
If you have made multiple purchases separately and would like to try and combine postage please e-mail us or call us on 01325 333346 and we will try our best to arrange this, however we cannot guarantee that postage can be combined after the payment has been processed.

What if there is a problem with my product?

If you are in any way unsatisfied with the product you have received you may return it to us for a full refund any time up to 30 days after you have received the goods providing the goods are unused and still have their original packaging.  For more information about returns please see the returns tab.
We do advise that you check your goods thoroughly on receipt as you are signing to say that you received them in good condition.

What happens if I do not receive my goods?

If your items are sent by courier you should have received your goods within 2-3 working days. If goods are sent via Royal Mail they should arrive in between 2-14 days. If after these times your goods have not arrived please contact us on 01325 332900.
In the unlikely event that goods are lost in transit, they cannot be classified as missing until after 7 days (14 days for International). However liability for goods lost in transit is borne by ourselves and in this event we will either dispatch replacement items out to you as soon as the original items are confirmed as missing or we will offer you a full refund.

Powered by :  www.justtemplateit.co.uk

Questions and answers about this item

No questions or answers have been posted about this item.




00059
Seller assumes all responsibility for this listing.

Shipping and handling

Item location: GB, United Kingdom
Shipping to: Worldwide
Excludes: Africa, United States, Germany, Austria, Belgium, Bulgaria, Cyprus, Croatia, Republic of, Denmark, Spain, Estonia, Finland, France, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Poland, Portugal, Romania, United Kingdom, Czech Republic, Slovakia, Slovenia, Sweden
Domestic handling time
Will usually ship within 1 business day of receiving cleared payment[newWindowTxt].

Return policy

Item must be returned within
Refund will be given as
14 days after the buyer receives it
Money Back
Return policy details
Notre souhait est que vous soyez entièrement satisfait(e) de votre achat, mais nous reconnaissons qu'il peut arriver que vous vouliez retourner un article. Cette politique de retours est conçue pour simplifier le processus de retour. Veuillez prendre soin de l’article. Examinez-le de la même façon que vous le feriez si vous étiez dans un magasin. N’utilisez pas le produit une fois que vous avez décidé de le retourner. Comment procéder si vous changez d'avis et ne voulez plus conserver votre achat ? Vous pouvez annuler cet achat. Veuillez noter que nous n'acceptons pas d’annuler un achat s’il s’agit d’articles fabriqués sur-mesure ou, pour des raisons d'hygiène, de maillots de bain, lingerie, bijoux pour piercing et oreilles percées, quand la languette de protection a été retirée. De même, nous n'acceptons pas les retours de cassettes vidéo, de CD, de DVD ou de logiciels si vous avez ouvert l'emballage. Pour annuler votre achat, veuillez nous contacter. Nous vous fournirons alors l’adresse de retour. Si vous avez déjà reçu l'article, vous devez le retourner intact et en bon état à cette adresse. Dans certains cas, nous pouvons envisager de récupérer l’article à votre domicile. Nous effectuons le remboursement intégral de votre achat, y compris les frais de port initiaux. Les frais de retour sont à votre charge. Nous ne facturons pas de frais de remise en stock ou d'autres frais de gestion Comment procéder si votre article est erroné, endommagé ou défectueux ? Si vous pensez que l'article que vous avez acheté est erroné, endommagé ou défectueux, veuillez nous contacter pour trouver une solution. Cette Politique de Retours n'affecte pas vos droits légaux, eu égard aux articles défectueux ou dont la description est erronée. Pour plus d'informations sur vos droits et sur les obligations des vendeurs professionnels, veuillez consulter le guide des obligations du vendeur professionnel.

Payment details

Payment method Preferred/Accepted Buyer protection on eBay
Credit card or Pre-authorized Debit through PayPal
PayPal Preferred
time left
Current bid amount
+
Shipping amount
Bid Count
time left
current bid
shipping
bids
Approximately:
Current bid amount Approximately:
Shipping amount Approximately:
Import charges:
Import charges:
(estimated and based on max bid)
Your bid amount
Approximately:
Approximately:

OR

Your current max bid:
(Approximately:)
Increase your chances of winning by setting a higher bid now.
Let eBay place automatic bids for you  This opens a help overlay dialogue about automatic bidding.
How does automatic bidding work?
As other bids come in, eBay will automatically raise your bid in small amounts, up to your limit. Learn More. - opens in a new window or tab
Close button. This closes the help overlay dialogue.
, up to
By submitting your bid, you'll be committing to buy this item from the seller if you are the winning bidder.
By submitting your bid, you are committing to buy this item from the seller if you are the winning bidder. You have read and agree to the Global Shipping Program terms and conditions - opens in a new window or tab. Import charges previously quoted are subject to change if you increase you maximum bid amount.
By clicking Confirm, you commit to buy this item from the seller if you are the winning bidder.
By clicking Confirm, you are committing to buy this item from the seller if you are the winning bidder and have read and agree to the Global Shipping Program terms and conditions - opens in a new window or tab. Import charges previously quoted are subject to change if you increase your maximum bid amount.
Tell us what you think 
We've made a few changes to bidding.
Were these helpful?
Loading...
Bid layer is updating the contents.
Resume bidding, if the page does not update immediately.
d
h
m
s
day
hour
hours
FREE shipping
See item description
Approximately:
(Enter ##1## or more)
(Enter more than ##1##)
Your max bid:
You've been outbid. Don't let it get away - place another bid.
You've been outbid by an automatic bid placed earlier by another bidder.
You're the highest bidder on this item!
You're the first bidder on this item!
You're the highest bidder on this item, but you're close to being outbid.
This auction is almost over and you're currently the high bidder.
You're the high bidder on this item, but the reserve price hasn't been met yet.
You've been outbid by someone else.
You can still win! Try bidding again.
You've been outbid by someone else's max bid.
You can still win! Try bidding again.
Your bid wasn't accepted because it's the same as someone else's bid.
Try raising your max bid.
You're the highest bidder!
To increase your chances of winning, try raising your bid.
You're the first bidder. Good Luck!
You're still the highest bidder!
You increased your max bid to
Please enter your bid again.
Enter a valid amount for your bid.
Enter a bid that is the minimum bid amount or higher.
You have to bid at least
Sorry, you can't lower your maximum bid once it's placed.
This seller requires the buyer to have a PayPal account to purchase this item. Get a PayPal account here .
Your bid is the same as or more than the Buy It Now price. You can save time and money by buying it now.
Place bid
Review and confirm your bid
Bid confirmation
Increase max bid
Time left:
Current bid:
(approximately ##1##)
Your maximum bid:
(approximately ##1##)
Increase your maximum bid:
By clicking 1 Click Bid, you commit to buy this item from the seller if you're the winning bidder. Learn moreabout 1-click bid - opens in a new window or tab
day
hour
min
sec
days
hours
mins
secs
(approximately ##1##)
Winning bid:
Starting bid:
Close
Congrats! The auction has ended and you're the winner.
The auction has ended, but the reserve price was not met.
Sorry, the auction has ended and you were outbid.
Good news, you're the high bidder.
Sorry, you've been outbid.
You're the high bidder, but the reserve price is not met.
Please enter a higher amount than the current bid.
Maximum bids cannot be lowered once submitted.
Please enter a valid number.

Additional site navigation